FAQs

V: HOE CONTROLEER IK DE STATUS VAN MIJN BESTELLING?
A: Bij het plaatsen van uw bestelling kan het tot 2 werkdagen duren voordat uw bestelling is verwerkt. Onze fulfilment magazijnen pakken uw bestelde item (s) in en verzenden het pakket (en) zo snel mogelijk. Om je trackingnummer te krijgen, stuur ons een bericht via Facebook of e-mail ons op info@welovedeals.com en we zullen het naar je laten sturen. Als u geen updates over uw bestelling heeft ontvangen, neem dan onmiddellijk contact met ons op en we zullen er alles aan doen om dit te onderzoeken.

Vraag: HOELANG DUURT VERZENDING?
A: Het kan tot 1 week duren voordat uw bestelling is verwerkt en nog eens 3 dagen om te worden verzonden. Onze fulfilmentcentra bevinden zich over de hele wereld. Voor binnenlandse bestellingen in de Verenigde Staten duurt het normaal gesproken 2-3 weken. Voor internationale bestellingen duurt het maximaal 4 weken.

V: Ik heb twee producten besteld, maar heb er maar één ontvangen ... WAT GEBEURT ER?
A: Aangezien we een groot assortiment producten hebben die niet in hetzelfde magazijn zijn opgeslagen, is het mogelijk dat sommige producten afzonderlijk worden verzonden. Maak je geen zorgen, het is heel normaal dat je een product een paar dagen voor het andere ontvangt.

Vraag: VERZENDT U INTERNATIONAAL?
A: Ja! We verzenden wereldwijd om ervoor te zorgen dat elke klant bij ons kan genieten van zijn winkelervaring.

V: IS UW WEBSITE VEILIG MET MIJN PERSOONLIJKE INFORMATIE?
A: Absoluut! We gebruiken SSL-beveiliging om ervoor te zorgen dat al uw persoonlijke gegevens worden versleuteld. We slaan uw creditcardgegevens niet op en deze worden eenmalig gebruikt bij aankoop van uw product. Vervolgens worden uw creditcardgegevens verwijderd.

V: HOE BESTEL IK OP UW WEBSITE?
A: Zoek het gewenste product en klik op de knop 'Toevoegen aan winkelwagentje'. Vul uw verzend- en factuurgegevens in en we zullen uw bestelling zo snel mogelijk naar u verzenden!

V: BIEDT U EEN KWALITEITSGARANTIE VOOR ALLE PRODUCTEN DIE WORDEN VERKOCHT?
A: Absoluut! Als u het product niet bevalt of schade aan het product vindt, neem dan onmiddellijk contact met ons op. We doen er alles aan om je de beste winkelervaring te bezorgen. U kunt gewoon contact met ons opnemen en we zullen het voor u regelen.

V: HOE KAN IK MET U IN CONTACT KOMEN?
A: We behandelen klantenservice via e-mail. Stuur ons een e-mail op support@welovedeals.com met al uw vragen of opmerkingen.

V: BIEDT U EEN TERUGBETALING ALS IK HET PRODUCT NIET HOUD?
A: Bezoek onze terugbetalingspagina voor volledige details. Als u nog vragen heeft die niet in onze FAQ zijn beantwoord, neem dan contact met ons op en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.